Pardavimo sąlygos
„Premium“ laikrodžių internetinės parduotuvės (toliau – Internetinė parduotuvė) savininkas yra OÜ Luminer (registro kodas 12247390), įsikūrusi Side 10, Rapla.
Pardavimo sutarties galiojimas, informacija apie prekę ir kainą
Pardavimo sąlygos taikomos perkant prekes iš Internetinės parduotuvės.
Internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių kainos nurodytos prie prekių. Į kainą įskaičiuotas mokestis už prekių pristatymą. Visos internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių kainos nurodytos eurais.
Mokestis už prekių pristatymą priklauso nuo pirkėjo buvimo vietos ir pristatymo būdo. Pristatymo mokestis pirkėjui pateikiamas pildant užsakymą.
Informacija apie prekę pateikiama Internetinėje parduotuvėje tiesiai prie prekės.
Formuojant užsakymą
Norėdami užsisakyti prekes, turite įdėti norimas prekes į pirkinių krepšelį. Norėdami užpildyti užsakymą, turite užpildyti reikiamus duomenų laukus ir pasirinkti tinkamą prekės pristatymo būdą. Tada ekrane rodoma mokesčio suma, kurią galima saugiai sumokėti šiais mokėjimo būdais:
- Estijos banko nuorodos: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
- Mokėkite vėliau sprendimai: Slice in 3, Liisi ID, Finora kreditas
- Mokėjimai Visa/Mastercard kortele
NB! Mokėdami banko nuoroda, būtinai paspauskite banko puslapyje esantį mygtuką „Atgal į prekybininką“.
Mokėjimus atlieka Maksekeskus AS . Mokėjimas vyksta už Internetinės parduotuvės ribų saugioje aplinkoje – atsiskaitant banko nuoroda, atitinkamo banko saugioje aplinkoje, o atsiskaitant kreditine kortele, saugioje Maksekeskus AS aplinkoje. Pardavėjas neturi prieigos prie kliento banko ir kredito kortelės duomenų. Sutartis įsigalioja nuo mokėtinos sumos gavimo į internetinės parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą.
Internetinės parduotuvės savininkas yra atsakingas asmens duomenų tvarkytojas ir mokėjimams atlikti reikalingus asmens duomenis perduoda įgaliotam duomenų tvarkytojui Maksekeskus AS.
Jeigu užsakytos prekės negali būti pristatytos dėl prekės pasibaigimo ar dėl kitų priežasčių, pirkėjas apie tai bus kuo greičiau informuotas ir nedelsiant grąžinami sumokėti pinigai (įskaitant prekių pristatymo išlaidas), bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo išsiuntimo.
Pristatymas
Prekės siunčiamos į šias šalis: Estija, Latvija, Lietuva, Suomija
Prekėms gauti pirkėjas turi šias galimybes: Omniva, Itella, DPD.
Prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas, o atitinkama kainos informacija pateikiama prie pristatymo būdo.
Siuntos Estijos viduje paprastai pasiekia pirkėjo nurodytą paskirties vietą per 7 darbo dienas nuo pardavimo sutarties įsigaliojimo. Pristatymas už Estijos ribų vyksta per 21 kalendorinę dieną.
Išimtiniais atvejais turite teisę prekes pristatyti per 45 kalendorines dienas.
Teisė atsisakyti sutarties
Pirkėjas, gavęs užsakymą, turi teisę per 14 dienų atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos sutarties.
Atsisakymo teisė netaikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo.
Norint pasinaudoti 14 dienų grąžinimo teise, užsakytos prekės neturi būti naudojamos kitaip, nei tai būtina norint įsitikinti prekių pobūdžiu, savybėmis ir veikimu taip, kad būtų galima prekę išbandyti fizinė parduotuvė.
Jeigu prekės buvo naudojamos kitiems tikslams nei būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui patikrinti arba jose yra naudojimo ar nusidėvėjimo žymių, Internetinė parduotuvė turi teisę sumažinti grąžinamą mokestį pagal sumažinimą. prekių verte.
Norėdami grąžinti prekę, turite pateikti prašymą dėl prekės atsisakymo, kurio formą rasite čia , ir išsiųsti elektroninio pašto adresu info@premiumkellad.ee per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. prekes vėliausiai.
Pirkėjas privalo grąžinti prekes per 14 dienų nuo prašymo pateikimo arba pateikti įrodymus, kad per minėtą laikotarpį perdavė prekes prekių vežėjui.
Internetinė parduotuvė, gavusi grąžinamas prekes, nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo gavimo, grąžina pirkėjui visus pagal sutartį iš pirkėjo gautus mokesčius.
Internetinė parduotuvė gali atsisakyti grąžinti pinigus tol, kol negavo sutarties dalyku esančios prekės arba kol pirkėjas nepateiks įrodymų, kad grąžino prekę, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.
Jeigu pirkėjas aiškiai pasirinko kitą prekių pristatymo būdą, o ne Internetinės parduotuvės siūlomą pigiausią įprastą pristatymo būdą, Internetinė parduotuvė neprivalo vartotojui grąžinti išlaidų, viršijančių išlaidas, susijusias su įprastu pristatymo būdu.
Internetinė parduotuvė turi teisę atsisakyti pardavimo sandorio ir pareikalauti iš pirkėjo grąžinti prekę, jeigu dėl klaidos prekių kaina internetinėje parduotuvėje yra pažymėta ženkliai žemesnė už prekės rinkos kainą.
Teisė pareikšti ieškinį
Internetinė parduotuvė atsako už pirkėjui parduotų prekių neatitikimą sutarties sąlygoms arba defektą, kuris jau egzistavo prekės perdavimo metu ir atsiranda per dvejus metus nuo prekės perdavimo Pirkėjui. pirkėjas. per pirmuosius šešis mėnesius nuo prekės pristatymo pirkėjui, laikoma, kad trūkumas jau buvo prekės perdavimo metu. Internetinės parduotuvės pareiga yra paneigti atitinkamą prielaidą.
Atsiradus defektui, pirkėjas turi teisę ne vėliau kaip per du mėnesius kreiptis į elektroninę parduotuvę, atsiųsdamas elektroninį laišką adresu info@premiumkellad.ee arba paskambinęs telefono numeriu: 5202534.
Internetinė parduotuvė neatsako už trūkumus, atsiradusius po prekių perdavimo pirkėjui.
Jeigu Internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės turi trūkumų, už kuriuos atsakinga Internetinė parduotuvė, Internetinė parduotuvė nekokybiškas prekes pataisys arba pakeis. Jeigu prekių pataisyti ar pakeisti nėra galimybės, internetinė parduotuvė grąžina pirkėjui visus su pirkimo-pardavimo sutartimi susijusius mokesčius.
Internetinė parduotuvė į vartotojo skundą atsako raštu arba tokia forma, kuri leidžia atgaminti raštu per 15 dienų.
Tiesioginė rinkodara ir asmens duomenų tvarkymas
Pirkėjo įvestus asmens duomenis internetinė parduotuvė naudoja tik užsakymo apdorojimui ir prekių siuntimui pirkėjui. Internetinė parduotuvė perduoda asmens duomenis transporto paslaugas teikiančioms įmonėms, kad galėtų pristatyti prekes.
Internetinė parduotuvė siunčia pirkėjui naujienlaiškius ir pasiūlymus pirkėjo elektroninio pašto adresu tik tuo atveju, jei pirkėjas išreiškė norą tai padaryti, įvesdamas elektroninio pašto adresą svetainėje ir nurodė norą gauti tiesioginio pašto pranešimus.
Pirkėjas gali bet kada atsisakyti pasiūlymų ir naujienlaiškių, siunčiamų el. paštu, pranešdamas mums el. paštu arba vadovaudamasis el. laiške su pasiūlymais pateiktais nurodymais.
Ginčų sprendimas
Jei pirkėjas turi nusiskundimų dėl Internetinės parduotuvės, juos reikia siųsti adresu info@premiumkellad.ee
Jei pirkėjas ir Internetinė parduotuvė negali išspręsti ginčo susitarimu, pirkėjas gali kreiptis į Vartotojų ginčų komisiją. Susipažinti su procedūrinėmis sąlygomis ir pateikti prašymą galite čia . Vartotojų ginčų komisijos kompetencija – spręsti ginčus, kylančius iš tarp pirkėjo ir internetinės parduotuvės sudarytos sutarties. Pirkėjo skundo nagrinėjimas komisijoje yra nemokamas.
Pirkėjas gali kreiptis į Europos Sąjungos vartotojų ginčų sprendimo platformą.
Privatumo sąlygos
1.1. Esame įsipareigoję saugoti savo klientų ir vartotojų privatumą. Tuo remdamiesi parengėme šiuos privatumo politikos principus, kuriuose kalbama apie klientų duomenų rinkimą, naudojimą, publikavimą, perdavimą ir saugojimą. Mūsų veikla internete atitinka visą atitinkamą veiklą ir atitinkamus Europos Sąjungos teisės aktus bei Estijos Respublikos įstatymus.
1.2. Asmens duomenų rinkimas ir naudojimas
1.3. Asmens duomenys – tai duomenys, kuriuos www.premiumkellad.ee renka, siekdama nustatyti asmenį arba susisiekti su juo. Kliento sutikimu asmens duomenys gali būti renkami šiais būdais:
- Pateikdami kontaktinę informaciją (įskaitant savo vardą, pavardę, pašto adresą, telefono numerį, el. pašto adresą) mūsų svetainėje
- naudojantis svetaine iš kliento paskyros informacijos
- perkant ar užsakant mūsų el. parduotuvėje (el. parduotuvė gali prašyti savanoriškai pateikti asmens duomenis ir asmeninę informaciją tam tikrose svetainės srityse. Reikalingi asmens duomenys gali būti vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, el. adresas ir telefono numeris)
1.4. Surinktų asmens duomenų pagalba galime informuoti klientus apie www.premiumkellad.ee naujienas, kampanijas ir būsimus renginius. Surinktus asmens duomenis taip pat naudojame pristatydami prekes ir vykdydami savo įsipareigojimus klientui. Siekdama geriau aptarnauti klientą, www.premiumkellad.ee gali atskleisti informaciją apie atskirus vartotojus trečiajai šaliai, teikiančiai www.premiumkellad.ee paslaugas ir pagal sutartį įsipareigojusią išlaikyti dalinamą informaciją konfidencialia. Trečioji šalis yra, pavyzdžiui, mūsų partneris, kurio užduotys – elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių pervežimas.
1.5. Surinktus asmens duomenis galima peržiūrėti, keisti ir papildyti mūsų interneto svetainėje skiltyje „Mano paskyra“.
- Asmens duomenų apsauga
2.1. Premiumkellad.ee įgyvendina visas atsargumo priemones (įskaitant administracines, technines ir fizines priemones), kad apsaugotų kliento asmens duomenis. Tik įgalioti asmenys turi teisę keisti ir tvarkyti duomenis.
- Saugumas
2.1. Visi kliento asmens duomenys, kurie tapo žinomi lankantis www.premiumkellad.ee elektroninėje parduotuvėje ir perkant, yra traktuojami kaip konfidenciali informacija. Užšifruotas duomenų perdavimo kanalas su bankais užtikrina pirkėjo asmens duomenų ir banko rekvizitų saugumą.
- Privatumo politikos sąlygos ir pakeitimai
3.1. Pasiliekame teisę prireikus keisti privatumo sąlygas. Pradėdami naudotis mūsų svetaine, manome, kad susipažinote su šiais principais ir su jais sutinkate. Jei turite klausimų ar rūpesčių dėl privatumo politikos ar duomenų tvarkymo, susisiekite su mumis adresu info@premiumkellad.ee