Grąžinimas/Keitimas
Iš Premiumkellad.lt elektroninės parduotuvės įsigytas prekes galėsite grąžinti arba pakeisti per 14 dienų. Minėtas 14 dienų terminas pradedamas skaičiuoti nuo gaminio gavimo momento.
Prekės keitimo atveju prašome iš anksto pranešti klientų aptarnavimo tarnybai, kokią prekę norite keisti.
GRĄŽINIMAS PAŠTOMATU
- Omniva - Gaudami prekę, gautame SMS pranešime bus nurodytas ir grąžinimo kodas. Pasirinkite paštomato ekrane Grąžinti siuntą ir įveskite SMS pranešimu gautą grąžinimo kodą.
- Itella SmartPost - Paštomatu gautą siuntą galėsite grąžinti paštomatu, naudodami tą patį durų kodą, kurį naudojote atsiimdami siuntą.
- DPD - Gaudami siuntą, savo el. pašte rasite ir PIN grąžinimo kodą. Pasirinkite paštomato ekrane Siųsti arba grąžinti siuntą ir įveskite PIN grąžinimo kodą.
Grąžinama prekė turi būti tokios pat būklės, kokia buvo pirkimo metu. Tai reiškia, kad ji neturi būti naudota, subraižyta, nešvari ar turinti kitų naudojimo žymių. Prekė turi būti sukomplektuota originalioje pakuotėje su sertifikatais, instrukcijomis ir pan.